Studiu de caz: firme mari, internationale, din domeniul Fast Moving Consumer Goods cauta tool-uri noi de marketing care sa ii apropie tot mai mult de consumatori si pentru a le intelege tot mai bine ce doresc acestia sa consume si cum o unificare a actiunilor unor branduri din diferite domenii poate aduce un plus nesperat de vizibilitate in actiunile lor.
Cel mai elocvent exemplu este cel al marilor echipe de fotbal care au identificat prin instrumentele de Social Media Profiling pe care noi le punem la dispozitia lor impreuna cu partenerul nostru din Spania Xeerpa, care au adus marii producatori de bere, de anvelope, de masini, de cosmetice pentru barbati in acelasi stadion cu echipele care jucau creind in subconstienul utilizatorului o apropiere de nezdruncinat intre cele doua branduri.
Astfel consumatorul obisnuit vedea pe stadion marcile lui preferate si acestea aduceau in magazinele in care e vindeau emblema echipei de fotbal favorita.
Astfel sentimentul de placere, de eliberare totala se continua si in cazul cumpararilor de produse, clientul fiind insotit de o plaere dubla in cumparare sau in folosirea bunului respectiv.
Studii de caz importante, rezultate pe care aceste asocieri de branduri le pot aduce, cum se poate ajunge la asocierea unui brand de echipa de fotbal cu unul de anvelope si multe altele gasiti in cele de mai jos:
https://xcloud.xeerpa.com/owncloud/index.php/s/ct1C8106kbuzWPm