HoReCa – automatizarea activitatilor de restaurant si hotel

  • 13.07.2020,
  •  de catre Stefan Biji

Locatia noua care s-a deschis in 2020 in conditiile pandemiei de Covid 19 si care a blocat pana in data de 15 mai orice activitate hoteliera si de restaurant.

Dupa 15 mai s-a permis deschiderea activitatii hoteliere care a vizat traficul urban – locatia se afla la 5 km de un oras cu peste 200000 de locuitori si este in incinta unei zone cu activitate balneologica renumita fapt ce a permis targetarea a doua tipuri distincte de clienti pentru hotel – cei din tranzit si cei din turismul recreational.

Locatia dispune de bar, restaurant, terasa si SPA precum si posibilitate de organizare evenimente in aer liber pentru cel putin 200 de persoane.

Trainingul a fost facut pentru 3 echipe diferite de receptioneri si chelneri specializati. Toti au acces la aplicatie in regim fix sau mobil, pot interactiona cu clientii in regim clasic sau online prin intermediul functionalitatii concierge.

Avantaje solutie:

Solutia poaate fi instalata pe serverele proprii ale firmei cu sistemele de securitate aferente sau putem oferi hostare in cloud. Acest lucru ofera reducerea la maximum a tuturor evenimentelor negative care pot avea loc, precum atacuri informatice, caderi de internet sau de retea locala de electricitate etc.

Sistemul ofera acces de la distanta atat managementului cat si prestatorilor de servicii externalizati pe baza de date a solutiei.  Servicii deacest fel pot fi gen: contabilitate, securitate sau servicii de marketing specific.

Solutiile noastra au acoperit urmatoarele tipuri de cerinte din partea clientului:

  • check in si rezervari online
  • interfatarea activa cu site hotel
  • organizarea activitatii de bucatarie, restaurant a la carte, cafenea, terasa si evenimente
  • interfatarea cu sistemul de acces cu carduri in camere
  • interfatarea cu sistemul de televiziune intern al locatiei
  • ofera sisteme de interactiune pe smartphone cu clientii existenti sau viitori de tip concierge
  • interfatare cu sistem de gestiune si contabil utilizat de clienti
  • posibilitate comenzi remote in conditii speciale – SPA termal
  • umarire acces clienti in facilitatile hotelului
  • gestionare activitati tip leisure – activitati hipice, drumetii, medici curanti balneologi
  • incasare multipla: cash, card, crypto
  • sistem autonom energetic cu surse neintreruptibile si grup generator propriu complet automatizat
  • conectare cu sistemele de rezervare internationale de tip Booking