solutii pentru distributie, inventariere si compunere comenzi

 

Solutiile mobile dezvoltate de noi acopera cerintele existente in firme de distributie. Vorbim aici de automatizarea diferitelor procese repetitive de munca precum vanzarile, raportarea rezultatelor, activitatile de depozit si de logistica.

Solutiile pe care noi le punem la dispozitia clientilor nostri sunt urmatoarele:

- SFA - automatizarea vanzarilor cu ajutorul tabletelor sau smartphone-urilor. SFA este o solutie matura aparuta de circa 20 de ani pe piata distributiei a carei principala functionalitate este aceea de a simplifica si usura munca agentilor de vanzari. Acest lucru se poate realiza prin importul informatiilor existente in solutia de gestiune folosita in firma clientului, filtrarea lor in functie de specificul fiecarui agent, trimiterea lor care echipamentele mobile unde va fi folosita de agentii de vanzari. 

In urma muncii acestora vor rezulta comenzi, facturi, chitante sau bonuri fiscale care vor fi trimise prin interfata inapoi in aplicatia de gestiune in mod automat. Acest lucru economiseste munca operatorilor de la sediu, permite transformarea comenzilor in facturi in cazul vanzarilor de tip presales, iar in cazul vanzarilor vansales facturile, chitantele emise vor fi trimise direct in contabilitate. 

Avantajele folosirii unui sistem de automatizare a vanzarilor:

- scurtarea timpilor de munca 

- usurarea procedurilor derulate

- transferarea catre agent a sarcinilor si informatiilor exacte de care acesta are nevoie

- transferarea catre firma a comenzilor in clar, care se insereaza direct in programul de facturare 

- transmiterea catre firma a documentelor facute de catre agentii de vanzare de tip vansales

- posibilitatea de organizare de routinguri clare

- raportarea rezultatelor in timp real 

- urmarirea indeplinirii sarcinilor zilnice si a targeteor lunare

- WMS - automatizarea activitatilor de depozit si logistica cu ajutorul cititoarelor de coduri bare  solutiile de acest gen au aparut ca urmare a cresterii numarului si tipurilor de produse de acelasi gen, caz in care identificarea lor a devenit din ce in ce mai dificila. Acest lucru a devenit evident cand timpii necesari pentru inventariere, receptie produse sau compunere comenzi venite de la clienti au inceput sa solicite din ce in ce mai mult timp operatorilor din depozite. 

Aparitia echipamentelor mobile cu scannere de coduri de bare au simplificat foarte mult activitatea de recunoastere a produselor si de contorizare a lor. Astfel scanarea multipla sau introducerea de informatii pe touchscreen-ul echipamentelor a simplificat mult aceste activitati, in plus la ele adaugandu-se si automatizarea trimiterii datelor in formate de facturi sau avize sau in aplicatia de gestiune folosita in firma.  

Avantajele folosirii unui sistem de urmarire a activitatii de depozit cu coduri de bare:

- identificarea rapida si corecta a produselor eliminand astfel pierderile aferente

- usurarea proceselor si procedurilor de inventariere, receptie produse, compunere comenzi

- trimiterea automata a informatiilor inspre si dinspre solutia de gestiune

- posibilitatea de a lucra in orice depozit prin acoperire cu retea wireless

- posibilitatea de localizare geografica a produselor in depozit cu ajutorul locatiilor prestabilite si atasarea informatilor de datele produselor

- sistem de raportare a rezultatelor fiecarui operator

- eliminarea posibilitatii de expirare a produselor prin lotizare

 

Solutiile create sunt personalizate pentru specificul fiecarui client in parte. Pentru acest lucru se va face o analiza preimplementare, se va crea o interfata cu aplicatia de gestiune existenta si apoi se va face implementarea, instruirea personalului si se va asigura suportul post implementare. 

Clientii vor avea o perioada de 30 de zile post implementare in care vor beneficia de suportul integral al producatorului solutiei pentru ca acesta sa se asigure de buna folosire a solutiei de faptul ca toate functionalitatile solutiilor sunt bine intelese de cei care le vor folosi si incidentele negative vor fi reduse la minimum.

Clientii nostri trebuie sa stie ca orice aplicatie de gestiune sau contabilitate pe care ei o folosesc in momentul de fata indiferent de producatorul ei fie el international ( SAP, Microsoft,) sau local vor beneficia de aceleasi functionalitati ale solutiilor mobile instalate, diferenta fiind facuta de posibilitatile de prelucrare ulterioara a informatiilor primite de la aplicatiile mobile de catre solutiile existente.