feedback clienti

 

 

 

Solutiile de culegere a feedback-ului de la clienti sunt solutii pentru un marketing avansat datorita faptului ca toate eforturile pe care le face o firma pentru a-si promova produsele, serviciile sau brandul trebuie comparate cu efectul pe care il au la nivelul clientului final.

Efectul este unul viu, poate fi influentat de structura eforturilor pe care le face firma, de caile pe care se promoveaza mesajul, de interval, de tipul clientului la care i se adreseaza mesajul si inca multi alti factori. 

De aici apare si cerinta de validare a eforturilor facute: vorbind de atatea cai, de atatea modalitati cum putem verifica daca eforturile noastre au fost cele recomandate fara a astepta singura cale de a sti acest lucru, prin nivelul vanzarilor care creste, stagneaza sau scade.

Feedbackly - partenerul nostru - a dezvoltat o solutie care poate comunica cu clientii prin aproape toate modalitatile incepand cu cele offline pana la cele online incentive.

In cazul modalitatilor offline vorbim de materiale printate sau coduri QR care odata scanate conduc clientul la un survey. Suportul de print poate fi extrem de divers: etichete, ambalaje, cataloage, flyere, mesh-uri publicitare etc.

Din varianta modalitatilor online a survey-urilor fac parte adresele active publicate in mailuri, newslettere, site-uri de prezentare produse sau firme. Toate conduc spre aceiasi platforma de colectare si de Business Intelligence care proceseaza informatiile primite in timp real.

Din modalitatile online incentive - cele de atagere activa a clientului in survey fac parte campaniile SMS, solutiile de Bluetooth Low Energy pentru incentivare clienti din apropierea magazinelor si nu in ultimul rand Kiosk-urile mobile instalate la intrarea in magazine sau la nivel de raft care pot prelua parerile clientilor in momentul efectuarii cumparaturilor.

Solutia este una care foloseste tehnologia cloud pentru stocarea informatiilor, permite accesul in timp real la ceea ce s-a stocat, da acces specific in functie de necesarul de informatii al personalului care o foloseste.

Survey-urile publicate pot fi multiple, la fel pot fi si caile de publicare. In plus survey-urile pot fi modificate pe parcursul campaniilor pentru rafinarea din aproape in aproape a rezultatelor obtinute. Asta inseamna ca in cazul unui QR code publicat si printat pe un ambalaj de produs cosmetic pot afla in etape succesive care este impactul unei promotii facute si ulterior cat de bine este suportata formula de clientii care le cumpara.

Astfel reducem foarte mult timpii de asteptare pentru fiecare actiune derulata, putand in mod real sa cunoastem si sa ajustam eforturile facute in interiorul unei campanii. 

Toti stim ce inseamna acest lucru: 

-  optimizarea bugetelor de marketing

- evitarea pierderilor cauzate de o campanie care nu a fost corect conceputa

- posibilitatea de adaptare rapida pe piete noi

- efectuarea de teste pe piete pe esantioane mult mai reduse de produse

- derularea de campanii paralele de tip AB testing pentru a identifica modul corect de adresare catre un tip nou de client

- identificarea rapida a nisei de piata potrivita si a nivelului de pret optim cautat de clienti in timp real pe piete noi

- sprijinirea departamentelor de vanzari cu campanii noi, solicitate de clienti si care pot fi cuantificate ca si eficienta intr-un timp foarte scurt pentru a putea fi generalizate ulterior

 

Solutia poate fi adaptata foarte usor oricaror activitati de promovare si culegere feedback precum si pentru polling intern in companii. Asta inseamna ca daca vorbim de campanii pentru produse cosmetice din retele specializate, produse alimentare vandute in IKA-uri, servicii Horeca, comunicare interna in companii cu multi angajati, solutiile corporative Feedbackly sau cele de volum mai mic Clientis si Insider pot fi de un real folos oricarei activitati.

Implementarea, trainingul, suportul utilizatorilor sunt activitati foarte usor de realizat datorita simplitatii aplicatiei, tehnolgiei folosite si accesibilitatii solutiei via internet.

Clientul va primi o solutie croita pe specificul lui, optimizata, usor de folosit si exploatat. Daca nu exista personal care sa poata folosi solutia in firma clientului, vom asigura noi acest lucru, lasand clientul sa se bucure de rezultatele obtinute in urma dialogarii cu clientii existenti.